2009年9月24日星期四

如果

如果我会结婚的话,我一定会减肥,变得很瘦,很瘦。

如果我是孩子的妈,我一定会很温柔,很温柔。

但我却过了32岁生日,还没有结婚,还没有生小孩。

结论是 - 我可以继续肥,可以继续凶。

哈哈!

8 条评论:

KK 说...

very FUNNY ah..... u are getting 'younger 1 more year' soon... LOL

晓慧 说...

Yalor, Keong, so sad I grow one year older.....:) Happy birthday to myself! :)

Alliz 说...

Happy birthday! May your wishes come true!

Grace Lee 说...

i think like u too. i will only go on diet if i am getting married.
A on diet plan that will for sure success one.... hehehe....

Happy Birthday.
Did u receive my sms?

[SK] 说...

阿靓朋友.. 祝你生日很快乐!! 希望你今天开始可以很瘦很美丽很温柔很体贴.. 我是阿tee :p

tehkahyeim 说...

为什么要变得很瘦很瘦,瘦就好了嘛,你已经很标准了。你也有温柔的时候啊,比如说在公司里接电话的时候。你不用那些如果啦。

michelle 说...

happy belated birthday my fren!! One year wiser and prettier!

tehkahyeim 说...

噢忘了你去了日本,我還跑過來看你有沒有更新部落格,哈