2008年2月24日星期日

重新开始

2008的一年,我想重新开始。

今天朋友的一句话,让我心都碎了。这次不是第一次,但是,愚笨的我,竟然让自己这样再次被伤害。

我想重新开始。我不想承认,但是我必须面对。这是我一开始选的路。

我不是没有试过这种感觉,回想起这种感觉很难受。为什么自己还要把自己搞得那么痛苦?可能我是上辈子欠的债,这世需要还。或许这是上帝给我的惩罚,因为我对感情看的太儿戏。

我决定不想,我决定不等,也觉定慢慢让我的伤口复原。这,需要时间。时间可以证明一切,可以淡化一切。

现在清醒,好过以后再痛苦。

伤口,恐怕很难好。控制与压抑的想念,真的很痛苦。

不要在胡思乱想,只要摆正那位子,应该就好了。

4 条评论:

Grace Lee 说...

what happen to you my dear friend??? I am worry about you now...

晓慧 说...
此评论已被作者删除。
晓慧 说...

Dearie, I am ok. No worry. Just some disturbance in emotion with some stupid thought around my mind. I believe I can handle this, just need time to "recover" and back to normal situation. Just need to find way out and I am not intended to scare my friends. As mentioned, this is not the first time, I really need to "bang" myself onto wall and wake myself up for this issue. After all, your closed pretty friend are still a very decent people in everything. Decent and Pretty....

Karen 说...

Hey decent and pretty girl, what happen to you?? Sounds like a relationship issue but remember you said you have absolutely no guy to bump into right now?? How come?? Decent or indecent; pretty or ugly....just want you to be happy. Just like what you said: time heals!! Just give yourself some time and let go of everything. Tomorrow is another day! ^_^